Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Promocja Strony internetowe Usługi

Dowiedz się wszystkiego o tym, jak wybrać agencję SEO.

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć dobrą agencję SEO? Należy skorzystać z sugestii ekspertów.

Google podpowiada, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO

Nie można negować, iż cały sektor SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozkwita w zasadzie tylko za dzięki Google. Pomimo pojawienia się licznych opcji, jak m.in. Yahoo, Bing czy DuckDuckGo, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, na ogół jest to skomplikowane bez doradztwa ekspertów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak zatrudnić rzetelną agencję SEO.

Podstawowe cechy solidnej agencji SEO

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w kolejnych punktach objaśnia, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie tylko zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone frazy,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • stały monitoring kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
  • zdolność szacowania budżetu i czasu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dowiedzenia się, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto jest jego główną konkurencją.

Pracownica firmy Google wskazuje również, iż dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w wielu przypadkach dającą namacalne rezultaty zwykle po paru miesiącach działań.