Opieka techniczna WordPress – powierz ją specjaliście

WordPress, stworzony przede wszystkim jako platforma blogowa, w mgnieniu oka stał się niezmiernie rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią. Dzięki temu, że łatwo można opanować podstawy posługiwania się nim, a zarazem jest bardzo szybki, korzysta się z niego aktualnie do projektowania wielopłaszczyznowych stron firmowych i sklepów internetowych. Jednak ten CMS bywa źródłem problematycznych niespodzianek, z tej przyczyny […]

Czytaj dalej

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć […]

Czytaj dalej

PBN – jak wykorzystać jego potencjał?

By konsument odkrył twój biznes powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, lecz również zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie dodawane są do niej nowe profesjonalne i użyteczne dla klienta treści. Lecz nie wolno również lekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania […]

Czytaj dalej

Portal o urodzie i zdrowiu – jak rozsądnie korzystać z informacji w sieci

W internecie da się niezwykle łatwo wyszperać informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie szczególnie szukanie porad w wyszukiwarce Google odnośnie zagadnień zdrowotnych, częstokroć nawet poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji ze specjalistą dniami surfowania po sieci z nadzieją na znalezienie na własną rękę rozwiązania problemu. Jednak czy to dobry sposób stosowania informacji publikowanych na […]

Czytaj dalej

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Powszechność internetu oraz łatwość korzystania z niego do wyszukania potrzebnych produktów i usług spowodowała, że każda marka chce obecnie wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony www nie znaczy, iż nowi klienci nas znajdą – kluczowa jest bowiem obecność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych przedsiębiorstw, świadczących usługi tylko na określonym obszarze […]

Czytaj dalej

Zabytki i inne atrakcje Małopolski – zaplanuj swoją wizytę na południu Polski

Chociaż małopolskie jest jednym z najmniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno przyjezdnym z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, toteż często trudno znaleźć coś dla siebie w zalewie wiadomości o godnych odwiedzenia atrakcjach i najnowszych imprezach kulturalnych bądź sportowych w Małopolsce. Gdzie szukać rzetelnych informacji o atrakcyjnych […]

Czytaj dalej

Recipe – dane strukturalne dla przepisów kulinarnych – jak wdrożyć i jak wyglądają w wynikach wyszukiwania?

Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych, ponieważ prezentują dodatkowo zdjęcie potrawy czy informacje o czasie jej przygotowania. W tym artykule opisuję, jak uzyskać taki efekt i urozmaicić widok przepisów kulinarnych w SERP. Czym są dane strukturalne typu Recipe i jakie informacje można za ich pomocą […]

Czytaj dalej

Błędy i ostrzeżenia w Google Search Console

Google Search Console to bezpłatne narzędzie, które jest wyjątkowo pomocne w diagnozowaniu problemów związanych z indeksacją stron. Przy jego użyciu możemy sprawdzić zarówno podstrony, które już znajdują się w wynikach wyszukiwania, jak i te, które jeszcze tam się nie pojawiły. Z GSC możemy również dowiedzieć się, dlaczego dany adres nie został jeszcze zindeksowany. Jak to […]

Czytaj dalej

Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO

Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena są listą dobrych praktyk, których zastosowanie znacząco wpływa na poprawę doświadczenia użytkowników danego serwisu. W niniejszym artykule znajdziesz ich omówienie […]

Czytaj dalej

Sklep WooCommerce – łatwa obsługa i duży wybór wtyczek

Planujesz założyć sklep online? Jeśli dysponujesz już stroną na WordPressie, jak również jeśli nie masz żadnej strony www i startujesz od zera, sklep WooCommerce jest wspaniałym wyjściem. Tworzenie sklepów WooCommerce – błyskawiczna personalizacja sklepu Z uwagi na to, jak ogromnym powodzeniem cieszą się witryny tworzone z zastosowaniem WordPressa, nie trudno zrozumieć fakt, że w mgnieniu […]

Czytaj dalej