Podaruj swoim klientom coś użytecznego – o torbach z nadrukiem

Promocja

Przed markami, które wybierają się na targi lub planują promocję, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Powinien on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę docelowych klientów, ale także nieść ze sobą pewną wartość, żeby regularnie z niego korzystali i dzięki temu rozwinęli więź z marką. Takim produktem jest m.in. torba z logo firmy.

Rodzaje toreb z nadrukiem

Przeglądając katalogi drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych w mgnieniu oka dostrzeżemy, że pod hasłem “torba” ukrywa się sporo artykułów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – zapewne najpopularniejszy i bardzo przydatny gadżet promocyjny. Nadruk logo lub nazwy akcji na bawełnianych, płóciennych oraz jutowych torbach na ramię zawsze świetnie się prezentuje, a jednocześnie jest na tyle trwały, żeby przez długi czas utrzymywać się na materiale. Kolejnym atutem tych toreb jest ich koszt. W zależności od typu torby i wielkości zamówienia, cena na ogół zaczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Nadruki można nanieść też na torbach na laptopa lub torbach sportowych i konferencyjnych. Są to gadżety, które docenią np. organizatorzy dużych sympozjów oraz pokazów. Naturalnie, cena produktów tego typu i wykonania druku na nich jest wtedy znacznie wyższa – osiąga kilkadziesiąt złotych.

Co zamówić razem z torbami z własnym nadrukiem?

Podmioty organizujące działania marketingowe zwykle zamawiają kilka różnych gadżetów. Powinny zatem szukać hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Równolegle z torbami z logo firmy warto zlecić m.in. nadruk na plecakach typu worek, kosmetyczkach czy innych użytecznych artykułach z tkaniny lub dodać do zlecenia o standardowe gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze i ołówki, które zawsze cieszą się popularnością wśród klientów.