Jakie firmy warto promować przy pomocy parasoli z logo?

Promocja

Firmowe gadżety to wydajna metoda kreowania korzystnego wizerunku marki w oczach klientów i wspólników biznesowych. Wyjątkowo dobrze do tej roli nadają się przedmioty, które wykorzystujemy na co dzień – w szczególności, jeżeli bywają faktycznie pomocne. Dlatego właśnie wiele przedsiębiorstw do reklamy swoich usług wykorzystuje latarki, ołówki oraz torby. Pośród gadżetów promocyjnych coraz powszechniej zamawiane są parasole z logo – to przecież przedmiot, którego na co dzień używa gros osób. Poza tym parasole wyzwalają same dobre skojarzenia – w głównej mierze te łączone z bezpieczeństwem oraz ochroną.

Parasole firmowe – zalecane ośrodkom medycznym i instytucjom finansowym

Jak wspomnieliśmy wyżej, parasole asocjujemy przeważnie z osłoną przed deszczem i wiążącym się z tym wrażeniem spokoju. Trudno o bardziej pozytywne zestawienie. Klienci czy też kontrahenci, którzy zostaną obdarowani parasolem, niewątpliwie docenią przesłanie i wyrobią sobie dobre zdanie o danym podmiocie. Z tego powodu parasole reklamowe niezwykle dobrze zdają egzamin w marketingu podmiotów, których najważniejszą misją jest zagwarantowanie klientom ochrony przed przeróżnymi zagrożeniami. Wprawdzie z ich pomocą promują się rozmaite marki, jednak zalecane są one zwłaszcza ubezpieczycielom, firmom świadczącym usługi medyczne lub pośrednikom finansowym.

Parasole z logo – jak dobrać optymalny typ do promowania marki?

Aby konsument czy kontrahent faktycznie był zadowolony z otrzymanego parasola, ten musi być solidny. Toteż szukając parasoli z nadrukiem logo trzeba zwrócić uwagę na przede wszystkim ich jakość i działanie. Przez wzgląd na łatwość ich przenoszenia, dobrą opcją są parasole teleskopowe, które łatwo zmieszczą się nawet w damskiej torbie.