Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to zespół działań onsite oraz offsite zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na określony zestaw fraz kluczowych w kontekście tylko jednego regionu, miasta bądź dzielnicy (w przypadku dużch miast). Cały proces ma wiele punktów wspólnych z klasycznym pozycjonowaniem („na frazy”) czy pozycjonowaniem szerokim. W SEO lokalnym występuje jednak kilka elementów, rodzajów działań unikalnych […]

Czytaj dalej

Kampanie Google Ads

Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille). Formy reklamy Google Ads (Adwords) Kampania Google Ads, to forma marketingu w […]

Czytaj dalej

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, zapewne z czasem zastanawiasz się, co zrobić, aby wyświetlała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć […]

Czytaj dalej

PBN – jak wykorzystać jego potencjał?

By konsument odkrył twój biznes powinieneś nie tylko mieć stronę firmową, lecz również zadbać o jej pojawianie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie dodawane są do niej nowe profesjonalne i użyteczne dla klienta treści. Lecz nie wolno również lekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania […]

Czytaj dalej

Lokalne firmy a widoczność w sieci – pozycjonowanie stron w Krakowie

Powszechność internetu oraz łatwość korzystania z niego do wyszukania potrzebnych produktów i usług spowodowała, że każda marka chce obecnie wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony www nie znaczy, iż nowi klienci nas znajdą – kluczowa jest bowiem obecność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych przedsiębiorstw, świadczących usługi tylko na określonym obszarze […]

Czytaj dalej

Recipe – dane strukturalne dla przepisów kulinarnych – jak wdrożyć i jak wyglądają w wynikach wyszukiwania?

Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych, ponieważ prezentują dodatkowo zdjęcie potrawy czy informacje o czasie jej przygotowania. W tym artykule opisuję, jak uzyskać taki efekt i urozmaicić widok przepisów kulinarnych w SERP. Czym są dane strukturalne typu Recipe i jakie informacje można za ich pomocą […]

Czytaj dalej

Heurystyki Nielsena a treść na stronie internetowej. Związki contentu, UX i SEO

Doświadczenie użytkownika – czyli to, czym zajmuje się UX – to bardzo ważny aspekt na każdym etapie projektowania i utrzymywania strony internetowej lub aplikacji, również w przypadku tworzenia contentu i pracy nad SEO. Heurystyki Nielsena są listą dobrych praktyk, których zastosowanie znacząco wpływa na poprawę doświadczenia użytkowników danego serwisu. W niniejszym artykule znajdziesz ich omówienie […]

Czytaj dalej

Wyróżnij swoją firmę w Mapach Google – dodaj wirtualny spacer

Promocja firmy w Mapach Google to obecnie jeden z głównych punktów reklamy marki w sieci. Z jej pomocą stajemy się widoczni dla internautów wyszukujących w danej lokalizacji określoną usługę i umożliwia to zdobycie nowych klientów. Istnieje doskonały sposób, aby pośród mnóstwa podobnych przedsiębiorstw w naszym mieście wyróżnić się na Mapach Google i prześcignąć konkurentów. Ale […]

Czytaj dalej

Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Działania marketingowe powinny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy właścicielem sklepu, usługodawcą czy wytwórcą. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i opłacanie własnych oddziałów ds. reklamy, natomiast niewielkie biznesy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia agencji reklamowych. Co można zlecić agencji reklamowej? Agencja reklamowa […]

Czytaj dalej

Czy optymalizacja stron jest skuteczna?

Zapłaciłeś fortunę za firmową witrynę internetową, a ta nie zdobywa kolejnych klientów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada nowoczesne technologie, jednak pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo Twoich starań? Prawdopodobnie przyczyn należy szukać w małej widoczności w sieci. Klienci zwykle korzystają z wyszukiwarek – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, […]

Czytaj dalej